Mål med projektet:
- At der er en åben tilgang til FFI Fodbold, og at det er let at få informationer om klubben
- At FFI er en klub, hvor nye medlemmer i alle aldersgrupper og på alle niveauer føler sig godt modtaget og hurtigt integreret i fællesskabet
- At nye medlemmer og evt. deres forældre får forståelse og er ansvarlige for, at et forpligtende fællesskab er en af grundværdierne indenfor FFI Fodbold.
- At nye medlemmer og evt. deres forældre orienteres om FFI Fodbolds værdigrundlag – samt informeres om hvor de kan søge yderlige informationer om FfI-fodbold
Hovedaktiviteter og fremgangsmåder:
- Det skal af klubbens hjemmeside og på oversigtstavlen i klubhuset fremgå, på hvilke tidspunkter de enkelte aldersgrupper træner
- Det skal af klubbens hjemmeside og på oversigtstavlen i klubhuset fremgå, hvem man henvender sig til, hvis man ønsker at spille fodbold i FFI
- Der udarbejdes for hver afdeling/aldersgruppe en velkomstfolder, som fortæller om afdelingen/aldersgruppen, kontingentsatser og FFI Fodbolds værdigrundlag. Denne folder udleveres efter første træningsgang
- Den ansvarlige leder i afdelingen
- sørger for at notere nye medlemmers navn og telefonnummer
- sørger for, at der senest 3. gang, et nyt medlem er til træning, udfyldes en indmeldelsesblanket, som afleveres til den ansvarlige leder
- Der oprettes medlemsprofil for spilleren
- Der oprettes en taskforce-gruppe blandt klubbens ledere, som trænere/ledere kan kalde på, hvis FFI Fodbold modtager nye medlemmer, som giver specielle udfordringer.
Tidsplan:
2015/16 I løbet af august/september, sådan at hjemmeside, oversigtstavler, velkomstfolder og medlemsprofiler er klar til brug i løbet af efteråret og senest fra begyndelsen af sæson 2016.
Projektledelse og organisation:
Kontoret og den ansvarlige leder i hver enkelt afdeling