Er du den nye frivillige i klubben ?

Uden frivillige ingen forening, så enkelt kan det siges.

I F.f.I Fodbold har vi også behov for mange frivillige hænder for at kunne gennemføre alle vore aktiviteter. Vi har mange forskelligartede opgaver, og du kan gøre en forskel ved at blive en del af frivilligheden i F.f.I Fodbold. Vi værdsætter alt den hjælp og støtte du som frivillig kan bidrage med. Til gengæld tilbyder vi dig et fællesskab, træner/leder fest og andre gode oplevelser sammen med vore mange øvrige frivillige i klubben.

Det er vigtigt for os, at understrege at det er dig som frivillig som vælger hvor meget, og hvor tit du vil hjælpe, og så finder vi en løsning sammen.

Vi har listet nogle af de steder, hvor vi altid kan bruge frivillige og kort beskrevet hvilke arbejdsopgaver der er tilknyttet. Du er meget velkommen til at kontakte nedenstående personer for yderligere information og vi håber du vil være med i vores fællesskab.

Træner, holdleder eller fodbolddommer:

Brænder du for at dygtiggøre dig som træner, holdleder eller fodbolddommer, og gerne vil vide hvilke muligheder vi kan tilbyde dig, så kontakt én af nedenstående personer:

Kontakt følgende:

John Nygaard U17 - U19 og Senior herrer mobil 22 19 14 17
Kenneth Dalsager Senior damer mobil 26 54 05 04
Laila Pedersen Ungdomsudvalget mobil 24 67 15 63
Hanne Risom Micro konsulent mobil 22 58 67 97

Cup No.1 Fodboldturnering

Til vores årlige fodboldturnering i uge 28 mangler vi hjælpere før, under og efter turneringen. Kontakt Jette Varmløse og hør mere om opgaverne, og hvor du gerne vil gøre en forskel. Vi skal bruge hjælpere i køkkenteamet, madsalen, skolevagt, informationen, cafeteriavagt på Fodboldvej eller Stadion, cafeteriavagt i Det Hvide Telt, medhjælper hos Inspektørerne, Resultatformidling m.m.

Vi afslutter altid Cup No.1 med en stor og hyggelig fest om lørdagen i uge 28 ii Det Hvide Telt på Fodboldvej.

Kontakt Koordinator Jette Varmløse
Mobil +45 2683 9955

Cafeteria vagt:
Cafeteriaet er åbent når der trænes og spilles kampe. Cafeteriaet er åbent fra kl. 17-21 i perioden fra uge 14 til uge 45. Især i perioden fra turneringsstart 1. april til ultimo oktober kræves der mange frivillige til cafeteriaet mandag til torsdage, og kampdage om lørdagen. Er det noget for dig så tøv ikke med at kontakte os.

Kontakt Laila Pedersen
Mobil +45 2467 1563

Dommer Micro stævner:

Vi mangler frivillige til at dømme Micro fodboldkampe. Det kan sagtens være forældre der dømmer de små poder. Det kræver ikke en dommereksamen for at dømme i de små rækker, men blot lidt pædagogiske færdigheder og masser af smil.

Fra U12 begynder vi at bruge uddannet dommere fra DBU.

Kontakt Hanne Risom

Klub 60+:

Vi råder over en velfungerende klub 60+ pensionistklub med over 30 medlemmer, som hjælper klubben med mange forskellige opgaver, og som tjener penge til klubben ved diverse opgaver. Det er bl.a. hjælp ved Arena Nord arrangementer, trykning af logoer og reklamer på spillertøj, servering ved vores 5 årlige klubaftener, hjælp ved træner- og leder fest, standerhejsning, Cup No.1 og diverse ad hoc opgaver.

Kunne du tænke dig, at være med i det fællesskab, hvor der hygges hele året og hvor der er et fantastisk sammenhold, så kontakt Orla Thomsen.

Orla Thomsen