Hjælper bank

I F.f.I Fodbolds hjælperbank, er personer med tilknytning til klubben (forældre, trænere/ledere, frivillige etc.) registreret ift. evner, erfaring, uddannelse, kompetencer osv.

I F.f.I Fodbold har vi forståelse for, at ikke alle kan påtage sig faste frivillige opgaver i klubben, men vi håber, at alle har lyst til at byde ind med hjælp en gang i mellem, med forskellige opgaver, som kan være….

·         Håndværkere der vil hjælpe med mindre projekter/ reparationer mm.

·         Hjælp ved arrangementer, så som klubaftner, træningslejre, fodboldskole

·         Til forskelligt forefaldende arbejde.

·         Cafeteria hjælp

·         Byd meget gerne ind, hvis du kan/ har noget andet, end hvad der er nævnt
          ovenfor.

Hjælperbanken er ikke offentlig tilgængelig, og det er til enhver tid ok, at sige fra overfor en opgave, selv om man er skrevet op.

Hvis du vil hjælpe med klubarbejdet indenfor dit eget fagområde eller interesseområde så skriv en mail til  kontor@slet-dette.ffifodbold.dk, skriv lidt om dig selv, uddannelse, interesser osv.

På forhånd tak.

Anders Brandt Sørensen