M.A.R.S. Arena,  F.f.I´s, Fodboldanlæg, ligger i udkanten af Frederikshavn, i Maigaard Kvarteret. Anlægget, der blev opført i 1979, har flere fodboldbaner, både kunst og naturligt græs. I foåret 2023 blev ny kunstgræsbane etableret, da den gamle var slidt (etableret i 2004). Derudover har M.A.R.S. Arena, Cafeteria, omklædningsrum og moderne træningsfaciliteter til genoptræning o.lign.

F.f.I Førstehold og F.f.I Ungdom

M.A.R.S. Arena ligger to kilometer nord for DRINX Arena. Anlægget er hjemmebase for både 1. holdet, Dame og Herrer senior og alle ungdomsholdene, samt klubbens og Cup No.1´s administration.

M.A.R.S. Arena
Har du lyst til noget at spise eller drikke på M.A.R.S. Arena, kan du besøge Spar Nord Caféen, der ligger i hovedbygningen, med indgang fra P. pladsen. Herfra kan du besøge terrassen med en smuk udsigt over fodblodbanerne, som ligger rundt om Klubhuset.
Spar Nord Caféen holder åbent på trænings, og kampdage, så vidt det er muligt

Besøgs adresse:

Fodboldvej 7