Vær med til at hjælpe F.f.I Fodbold mod nye mål. Målet er igen at blive divisionsklub.

Det betyder, at vi skal gøre F.f.I Fodbold til en synlig og attraktiv fodboldklub i Nordjylland, hvor spillere, trænere, ledere og tilskuere får deres sportslige elitære - og/eller breddemæssige ambitioner opfyldt. Vi skal bygge videre på det, der er påbegyndt de seneste år, som blandt andet er, at:

- skabe en god klubånd

- udbygge den interne forståelse gennem information og åbenhed

- skabe en god økonomi, så vi får råd til at nå vores mål

- fortsætte udviklingen af spillere og klubben

- fastholde og videreudvikle den fremadrettede og pågående spillestil.

Du kan være med til at sikre det økonomiske fundament der skal til, ved at tegne dig som målaktionær og samtidig have mulighed for at vinde en eller flere af de gevinster, der trækkes lod om, når førsteholdet spiller på hjemme på Empire Stadium

Målaktier er din mulighed!
Målaktien koster 200,- om året, og når sæsonen er slut, vil du få tilsendt en opkrævning på 5,- pr. mål, som førsteholdet har scoret i turneringen og landspokalturneringen (max. 50 mål).

Din målaktie er samtidig dit personlige lykkenummer. Du må gerne tegne flere målaktier, og det kan sikkert betale sig fordi...

Her er den chance, vi tilbyder dig:
Med dit personlige lykkenummer er du med i lodtrækningen om nogle flotte gevinster. Blandt gevinsterne kan nævnes Farve-TV, minikrys til Oslo, fritidsdragter, vin og islagekager. Til hver hjemmekamp på Empire Stadium trækker vi lod om fem gevinster, som kan afhentes i speakerrummer, eller efterfølgende på kontoret på Fodboldvej.

Altså ca. 100 gevinstchancer på dit personlige lykkenummer.

Tag chancen for din egen - og F.f.I Fodbolds skyld!  Send navn og adresse her, og dit lod vil allerede til næste hjemmekamp være at finde i hatten!

Velkommen som målaktionær!

På forhånd tak!